تلفن های تماس: 02166958012 | 09195639033
HAVOSH BOOK×

کتاب شکل آموزن زیست شناسی جامع – خیلی سبز


20 %

Original price was: 378.000 تومان.Current price is: 302.400 تومان.


توضیحات کتاب:

کتاب شکل آموزن زیست شناسی جامع، اثری از محمدرسول خنجری می باشد. این کتاب توسط نشر خیلی سبز منتشر شده است.

 

ویژگی های کتاب شکل آموزن زیست شناسی جامع:

همین اول کار، می خوایم به یک سوال اساسی و خیلی مهم جواب بدیم اصن چرا شکل آزمون؟ با اومدن نظام آموزشی جدید و تغییرات کتاب های درسی زیست شناسی، چیزی که خیلی به چشم می اومد وجود تصاویر زیاد و پرملات در کتاب های درسی بود و از فضا طراح کنکور هم از همون سال 98 نشون داد که خیلی خوب این قضیه رو فهمیده و کنکور به کنکور علاقه و جزئی نگریش رو در طرح تست های تصویری به رخ همگان کشید. علاقه به تصاویر کتاب درسی و بررسی جزئیات اونا رو هم، منم مثل طراح کنکور داشتم. علاقه ی من، اصرار طراحان کنکور به طرح تست های مردافکن تصویری، لطف گروه آموزشی ماز و دوستان خیلی سبزی باعث متولد شدن کتابی به اسم شکل آزمون شد. کتابی که با خوندنش با خودتون می گید آها الان فهمیدم طراح کنکور با کدوم ذره بین شکل رو دیده که این طوری داره سوال طرح می کنه. خلاصه که ما اومدیم که بهت یاد بدیم چجوری با شکل های کتاب درسی کنار بیایی و دوستشون داشته باشی. اما بریم سراغ ساختار کتاب :

1 – در هر فصل شکل ها به همان ترتیب شماره گذاری شده در کتاب درسی، شماره گذاری شده اند ولی کار خفنی که ما براتون انجام دادیم این بوده که اگه شکلی از یک فصل با شکل دیگه های از یک فصل دیگه ترکیب می شه، آدرس اون شکل رو بهتون گفتیم که از پس سوالات ترکیبی بربیاید.

2 – در بررسی هر شکل نکات رو به صورت شماره گذاری شده براتون نوشتیم و سعی کردیم که در نوشتن نکات از نمودار، جدول و … استفاده کنیم که هم حالت جمع بندی طور داشته باشه مطالب و هم براتون یکنواخت نشه. لازم به تشکر نیست خودمون می دونیم که چقدر خوبیم ما.

3 – نکاتی هستن که تله ی تستی اند و اگه شما اونا رو بلد نباشید امکان داره توی دهن کوسه بیوفتید این نکات رو با آیکون نسوزی آوردیم که توجهتون رو بیشتر بهشون جلب کنیم.

4 – نکاتی که خیلی جزئی هستند و چشم ها رو باید بشورید تا اون ها رو ببینید با آیکون برای 100 زدن براتون آوردیم که درصدتون رو به 100 نزدیک کنید. اگه بخوایم مصداقی از این نکات رو براتون بگیم باید به کنکور 1401 اشاره کنیم که در یکی از سوالات مطرح شده بود یاخته های نوع 2 دیواره ی حبابک در سطح خودف زوائد ریزی دارند. همین الان برو کتابت رو با یک ذره بین نگاه کن تا متوجه منظورم بشی.

5 – در بررسی بعضی از شکل ها، از شکل های رفرنس و با کیفیت تر استفاده کردیم تا جزئیات رو بهتر ببینید.

6 – بعد از بررسی هر شکل، خودمون رو جای طراح گذاشتیم و از شکل و نکات متنی مرتبط با آن تست طرح کردیم تا هم نکات براتون مرور بشه و هم متوجه دید طراح بشید.

7 – در انتهای هر فصل هم براتون یک آزمون گذاشتیم از کل فصل که دیگه تیر آخر رو زده باشیم و خیالمون از بابت همه چیز راحت باشه

خرید کتاب شکل آموزن زیست شناسی جامع

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کتاب های مرتبط