تلفن های تماس: 02166958012 | 09195639033
HAVOSH BOOK×

کتاب رفتار درمانی شناختی جلد دوم: راهنمای کاربردی در درمان اختلال های روانی


10 %

توضیحات کتاب:

کتاب رفتار درمانی شناختی جلد دوم: راهنمای کاربردی در درمان اختلال های روانی، اثر کیت هاوتون با ترجمه قاسم زاده می باشد. این کتاب توسط نشر ارجمند به چاپ رسیده و شامل 6 فصل به شرح زیر می باشد.

  1. مسائل جسمی
  2. اختلالهای خورد و خوراک
  3. معلولیت های روانی مزمن
  4. مسائل زناشویی
  5. اختلال های (کارکرد) جنسی
  6. حل مسأله (یا مسأله گشایی)

 

درباره ی کتاب:

امروزه رفتار درمانی شناختی، جایگاه نخست را در درمان روانشناختی بسیاری از بیماری های روانی احراز کرده است و کارآیایی آن در بسیاری از بررسی های کنترل شده، نشان داده شده است. این کتاب بدیع و راه گشا، رهنمود های مشخصی درباره ی چگونگی انجام رفتاردرمانی برای مبتلایان به طیف گسترده ای از مشکلات هیجانی، ارائه می دهد. بر خلاف بیشتر دستاوردهای موجود، تأکید در این کتاب راهنما، بر نحوه ی انجام درمان است.

در این کتاب برای اولین بار، حاصل کار متخصصانی که روش های رفتاری – شناختی را برای طیف گسترده ای از بیماری ها به کار برده اند، گردآوری شده است. در فصل های جداگانه به تفصیل، منطق استفاده از تکنیک ها شرح داده می شود و اقدام های درمانی مناسب بطور دقیق و روشن توصیف می شود. تابلوهای بالینی متعدد بر غنای فصل ها افزوده و درمان را زنده و واقعی کرده است. مطالعه ی این کتاب را به درمانگران با تجربه و نیز دانشجویان، قویا توصیه می کنیم.

خرید کتاب رفتار درمانی شناختی جلد دوم: راهنمای کاربردی در درمان اختلال های روانی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کتاب های مرتبط