تلفن های تماس: 02166958012 | 09195639033
HAVOSH BOOK×

کتاب سپهر سخن – شبنم لاجوردی زاده


10 %

144.000 تومان


توضیحات کتاب:

کتاب سپهر سخن تألیفی از شبنم لاجوردی زاده و توسط نشر دانشگاه آزاد اسلامی به چاپ رسیده است. این کتاب شامل 8 فصل به شرح زیر می باشد:

  1. گفتاری درباره زبان و ادب پارسی
  2. کلیات ادبی
  3. سبک شناسی و مکتب های ادبی
  4. نگاهی به دستور زبان پارسی
  5. آیین نگارش پارسی
  6. آیین نگارش پارسی
  7. گزیده شعر
  8. گزیده نثر

چند خط درباره ی کتاب حاضر:

ادب پربار پارسی، جلوه گاه راستین و انعکاس تلاش های هزارساله ی مردم فارسی زبان، در زمینه های گوناگون از جمله حکمت و اخلاق است. از این رو، گویی از لحاظ گستردگی در مفاهیم و اشتمال بر انواع ادبی به رودی پرآب، پهناور و زلال می ماند که عطش هر تشنه ای را با هر ذوق و سلیقه ای که باشد، فرو می نشاند و این معنا را باید در انگیزه های اصیل این فرهنگ غنی جست و جو کرد.

سپهر سخن، تصویری ناب از بهترین و برگزیده ترین آثار ادب پارسی است. شعرها و نثرهای که از دل هزاران شعر و نثر فارسی و از حس پرشور شاعران و نویسندگان بزرگ ایرانی گردآوری، تهیه و در کنار دانش هایی همچون: بدیع، بیان، دستور زبان و … به خوانندگان گرامی عرضه شده است. این کتاب حاوی والاترین مضامین و باشکوه ترین معارف از تار و پودهای پیکره ی ادب فارسی است. ادبی که هزاران سال بی شک بر پهنه ی روزگار چون نگینی درخشیده است. و این شعر و نثر چون دری گران بها بر پیشانی بلند ادب فارسی می درخشد. شعر و نثری که حاوی مضامین والای انسانی است، از سرزمینی که، در دل خود سعدی، حافظ، رودکی، سنایی، مولانا و … دارد.

خرید کتاب سپهر سخن

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کتاب های مرتبط