تلفن های تماس: 02166958012 | 09195639033
HAVOSH BOOK×

کتاب فیزیک جامع رشته تجربی – خیلی سبز


20 %

396.000 تومان


توضیحات کتاب:

کتاب فیزیک جامع تجربی منتشر شده در نشر خیلی سبز و نوشته ی احمد مصلایی می باشد.

 

ویژگی های کتاب:

  • درسنامه کامل
  • درسنامه خود آموز
  • تست های کافی و متنوع
  • پوشش تست های کنکور
  • پاسخ تشریحی کامل

 

معرفی کتاب:

از آنجایی که در کتاب فیزیک جامع تجربی تست خیلی سبز به بررسی هر سه کتاب فیزیک دوره ی متوسطه دوم پرداخته شده است، مشخص است که هدف مولف آمادگی دانش آموزان برای کنکور سراسری می باشد، مولف نیز در مقدمه ی این کتاب فقط به بیان اهمیت درس فیزیک در کنکور پرداخته است.

چیدمان فصل های این کتاب به این صورت است که فصول کتاب های فیزیک دهم، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم به ترتیب قرار گرفته است (اولین فصل این کتاب فیزیک و اندازه گیری میباشد و آخرین فصل آشنایی با فیزیک اتمی و هسته ای). در فهرست فقط نام فصل های کتاب درسی به ترتیب آورده شده و غیر از نام فصل و شماره صفحه ی مربوط به هر فصل هیچ اطلاعات دیگری بیان نشده است.

در کتاب فیزیک جامع تجربی تست خیلی سبز، بعد از اتمام هر درسنامه تعدادی تست به عنوان تمرین مطرح شده است که تعداد این تمارین به نسبت اهمیت درسنامه و مبحث متغیر می باشد و برای هر موضوع تعداد تست ها کافی است.

در انتهای کتاب فیزیک جامع تجربی تست خیلی سبز، پاسخ تست ها دو شکل بیان کلیدی و تشریحی بیان شده است. پاسخ تشریحی تست ها بسیار کامل و قابل فهم است. همچنین در مواقع لزوم تمامی گزینه های تست بررسی شده است و حتی بعد از اتمام پاسخ تست های نکته دار تمرینی آورده شده است که دانش آموز با حل این تمرین میتواند کاملا روی آن موضوع تسلط یابد.

خرید کتاب فیزیک جامع رشته تجربی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کتاب های مرتبط