تلفن های تماس: 02166958012 | 09195639033
HAVOSH BOOK×

کتاب هنر خوب زندگی کردن – رولف دوبلی


10 %

193.500 تومان


توضیحات کتاب:

کتاب هنر خوب زندگی کردن اثر رولف دوبلی از قواعد رایج کتاب های مشابهش پیروی نمی کند. در این کتاب با پنجاه و دو میات بر ذهنی آشنا می شوید تا با کمک آنها تصمیمات بهتر و هوشمندانه تری بگیرید. شناخت این ابزارها شاید نتواند یک زندگی خوب را برایتان تضمین کند، اما مسیرتان را برای رسیدن به آن هموارتر می کند. این کتاب توسط عادل فردوسی پور ترجمه شده و در نشر چشمه به چاپ رسیده است.

بخشی از مقدمه کتاب:

زندگی موهبتی است که خداوند نصیبمان کرده و تا زنده ایم و نفس مس کشیم، سهم هر انسانی است که از مواهب آن بهره مند باشند. شاید در توانمان نباشد که دنیای اطرافمان را تغییر دهیم. شاید هرگز قادر نباشیم نابرابری ها و بی عدالتی ها را متوقف کنیم. شاید نتوانیم جلو حوادث تلخ طبیعی زندگی را بگیریم. اما بی تردید این توان را داریم که دنیای درونی مان را سامان دهیم. این حقیقت که ما انسان ایم و پی در پی مرتکب لغزش و اشتباه می شویم، امری اجتناب ناپذیر است. اما با تغییر در نگرش و رویکردمان می توانیم ضریب اشتباهاتمان را کاهش دهیم.

از 2500 سال پیش و شاید قبل تر از آن، همیشه برای مردم سوال بوده که یک زندگی خوب یعنی چه چه طور باید زندگی کرد؟ یک زندگی خوب چه مولفه هایی دارد؟ نقش سرنوشت در آن چیست؟ پول چه نقشی در آن دارد؟ آیا در پیش گرفتن یک زندگی خوب به ذهنیت انسان بستگی دارد؟ به داشتن یک رویکرد بخصوص وابسته است؟ یا این دست یابی به اهداف مشخص است که نقش پر رنگ تری دارد؟ بهتر است که مدام به دنبال رسیدن به شادی باشیم یا دوری از ناخوشی؟

 

خرید کتاب هنر خوب زندگی کردن

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کتاب های مرتبط