معرفی کتاب

بهترین کتاب برای افزایش فروش + 7 تا از بهترین کتاب ها برای فروش انفجاری

همه ما کسب و کارهایی داریم یا میخواهیم کسب و کاری داشته باشیم و بتوانیم به بهترین شکل ممکن بیشترین فروش یا کسب درآمد از محصولات و خدماتی که ارائه می کنیم را داشته باشیم به همین دلیل ممکن است به دنبال منابعی مثل خرید کتاب و بهترین کتاب برای افزایش فروش باشیم تا با استفاده از روش ها و راه حل های آن به نتایجی که مدنظر داریم دست پیدا کنیم.
به همین دلیل ما در این نوشته به معرفی 7 کتاب قوی برای افزایش فروش پرداخته ایم.

7 تا از بهترین کتاب ها برای افزایش فروش

کتاب هفت عادت مردمان مؤثر – The 7 Habits of Highly Effective People

این کتاب توسط استیون ریچاردز کاوی تالیف شده است، کتابی که در مورد آن صحبت می کنیم اولین بار در سال 1989 منتشر شد که از تاریخ انتشار تا به حال یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان می باشد و تا به امروز به زبان های متعددی ترجمه شده است.
نویسنده سعی کرده است تا چارچوبی برای اثربخشی شخصی در کتاب ارائه دهد او عنوان می کند که 7 عادت وجود دارد که میتواندبه افراد یاری دهند تا به اهداف خود دست یابند و موفق تر از حالت فعلی پیش بروند.
البته در کتاب تنها به بیان و شرح عادات اشاره نشده و در کنار معرفی و بحث در مورد آن ها تمرینات و توصیه هایی برای اجرای آن ها در زندگی روزمره معرفی کرده است.
کتاب هفت عادت مردمان موثر بر بسیاری از سازمان ها و افراد موثر بوده است.

کتاب هرگز سازش نکنید – Never Split the Difference

هرگز سازش نکنید کتابی است که آن را کریس واس، مذاکره کننده و مامور سابق FBI نوشته است.
کتابی که در موردش صحبت میکنیم در سال 2016 منتشر شد و به یک منبع محبوب برای افراد و سازمان هایی تبدیل شده است که به دنبال بهبود مهارت های مذاکره هستند.
کریس واس در این کتاب از تجربه گسترده خود به عنوان یک مذاکره کننده استفاده می کند تا توصیه ها و تکنیک های عملی را برای مذاکره موثر در هر شرایطی ارائه دهد.
او بر این باور هست که روش های مذاکره به شکل سنتی که بر نتایج برد-برد و مصالحه تمرکز دارند امروزه بی اثر و شکست خورده محسوب می شوند.

کتاب نوپای ناب – The Lean Startup

نوپای ناب را اریک ریس نویسنده و کارآفرین آمریکایی در سال 2011 منتشر کرده است.
نویسنده سعی کرده است در کتاب رویکرد جدیدی را برای راه اندازی کسب و کار پیشنهاد کند که به سرعت، چابکی و نوآوری مستمر تاکید دارد.
ریس این استدلال را دارد که مدل های کسب و کار سنتی که به برنامه ریزی و اجرای بلند مدت تمرکز میکنند برای محیط پرسرعت و نامطمئن دنیای مدرن مناسب نیستند. در عوض، او از یک رویکرد ناب حمایت می کند، که شامل آزمایش و تکرار مداوم ایده های تجاری و انطباق با اطلاعات جدید و تغییر شرایط بازار است.

کتاب تاثیر – روانشناسی فنون قانع کردن دیگران – Influence: The Psychology of Persuasion

کتاب تاثیر نوشته رابرت‌بی.سیالدینی اولین بار در سال 1984 منتشر شد.
در این کتاب، سیالدینی در ارتباط با اصول روانشناختی و تاکتیک هایی که افراد برای متقاعد کردن دیگران به کار میبرند بحث می‌کند و اینکه چگونه میتوان از این اصول و تاکتیک ها به طور موثر در محیط‌های مختلفی مثل: تجارت، بازاریابی و روابط شخصی استفاده کرد.
رابرت بی. سیالدینی آمده و 6 اصل کلیدی برای متقاعدسازی و قانع کردن را مشخص کرده است.
همچنین در کتاب راه های زیادی مورد بررسی قرار گرفته است تا این اصول به شکلی ساده تر قابل بیان و انجام باشند.
کتاب تاثیر – روانشناسی فنون قانع کردن دیگران به عنوان یک منبع مهم و کلیدی برای متقاعدسازی و قانع کردن شناخته شده است.

کتاب انسان بودن، فروشنده بودن است – To Sell Is Human

در سال 2012 نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی دنیل اچ. پینک کتاب انسان بودن، فروشنده بودن را منتشر کرد.
پینک در این کتاب می گوید که همه ما در کار فروش هستیم، چه از این موضوع اطلاع داشته باشیم و چه اطلاع نداشته باشیم. او فروش را به طور کلی شامل هر موقعیتی میداند که در آن سعی میکنیم دیگران را متقاعد یا تحت تأثیر قرار دهیم، چه در یک محیط حرفه ای و چه در زندگی شخصیمان.
برای اینکه در فروش موفق باشیم، نویسنده بر این نظر است که ما باید یک طرز فکر جدید را اتخاذ کنیم، ذهنیتی که مبتنی بر همدلی، همکاری و حل مشکل است. او تعدادی از تاکتیک ها و تکنیک های خاص را مورد بحث قرار میدهد که میتواند به ما کمک کند دیگران را به طور بهتر و موثری تری متقاعد کنیم.

کتاب فروش به سبک چالشگر – The Challenger Sale

فروش به سبک چالشگر در سال 2011 توسط متیو دیکسون و برنت آدامسون نوشته و منتشر شد.
نویسندگان کتاب با تحقیقاتی که بر روی موفق ترین فروشندگان در صنایع مختلف انجام میدهند نوع جدیدی از فروش را که شناسایی و آن را چالشگر مینامند.
طبق تحقیقات دیکسون و آدامسون، فروشندگان چالشگر به این دلیل موفق هستند که نسبت به سایر فروشندگان رویکرد متفاوتی به فروش دارند. آنها به جای واکنش ساده به نیازها و درخواست های مشتری به طور فعال فرضیات و باورهای مشتریان خود را در مورد محصولات یا خدمات خود به چالش می کشند و از این چالش برای ایجاد ارزش برای مشتری استفاده می کنند.

کتاب چهار فرمول جادویی فروش – The Sales Acceleration Formula

آخرین کتاب برای افزایش در نوشته مان به کتاب چهار فرمول جادویی فروش میرسد که، سرمایه دارد و کارآفرین آمریکایی مارک روبرگ توانست در سال 2015 آن را بنویسد.
روبرگ آمده است در این کتاب به چارچوبی برای بهبود عملکرد فروش و “تسریع” رشد فروش بر اساس تجربه خود به عنوان مدیر ارشد درآمد شرکت هاب اسپات که یک شرکت نرم افزاری است میپردازد. او باورد دارد که 3 اهرم کلیدی وجود دارند و کسب و کارها می‌توانند از آن ها برای رشد فروش خود استفاده کنند.

امیدواریم از این لیست استفاده مناسب را داشته باشید لطفا در قسمت دیدگاه ها نظر خود را در ارتباط با این نوشته و ارسال مطالب مشابه در زمینه معرفی کتاب های موفقیت با ما در میان بگذارید.

مجموعه صفر به صد

در صفر به صد به تولید محتوا و سئو میپردازیم، ما می توانیم در زمینه های تعیین استراتژی و ارائه راهکارهای فروش و بازاریابی خدمات ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا