دانلود کتاب

دانلود رایگان کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن pdf

کتاب معجزه شکرگزاری یک کتاب از دسته کتاب های موفقیت و روانشناسی می باشد که توسط راندا برن Rhonda Byrne نویسنده استرالیایی نوشته شده است که در ادامه می توانید کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن pdf را به صورت رایگان از هاوش مگ زیرمجموعه هاوش بوک مرجع خرید کتاب دریافت کنید.

بخش هایی از متن کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن pdf :

شکرگزاری جواب است
قدرشناسی درمان تمامیِ روابط سخت و شکست خورده، نداشتن پول و بیماری و ناراحتیھاست. قدرشناسی ترس، نگرانی، اندوه و یأس را از بین میبرد و با خود شادی، شکیبایی، مھربانی، دلسوزی و فھم و آرامش ذھن را به ھمراه می آورد. قدرشناسی راه حل مشکلات را به شما نزدیک می سازد و فرصتھایی مناسب برای دستیابی بھ آرزوھاتان در اختیارتان قرار میدھد.

دانلود رایگان کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن pdf

دانلود رایگان کتاب pdf

راندا برن در سال 1954 به دنیا آمد. در آغاز راه او در رادیو به اجرا مشغول بود، پس از پشت سر گذاشتن و چشیدن طعم چند شکست در زندگی غیرکاری خود دچار افسردگی شد و این موضوع باعث حرکت راندا به سمت کتاب هایی که در مورد کسب ثروت بود شد.
با مطالعه هایی که او داشت و کسب آگاهی ها برن شروع به نوشتن کتاب هایی در زمینه خلق ثروت کرد.
راندا راه خود را با فیلم راز آغاز کرد که میلیون ها نفر در کره ی زمین آن را دیدند. او کتاب راز را دنبال کرد که کتابی پرفروش در سطح جھان است و ھم اکنون به 47 زبان در سراسر گیتی در دسترس ھمگان قرار دارد و بیش از 20 میلیون نسخه از آن به چاپ رسیده است.
راز 190 هفته در لیست پرفروش ترین های روزنامه ی نیویورک تایمز باقی ماند و اخیراً توسط روزنامه ی یو. اس. اِی تودی به عنوان یکی از بیست کتاب پرفروش در 15 سال اخیر معرفی شده است.
راندا، خط شکنیِ خود را با انتشار کتاب قدرت در سال 2010 ادامه داد که این کتاب ھم در لیست کتاب های پرفروش نیویورک تایمز قرار دارد و ھم اکنون به 43 زبان  زنده ی دنیا در دسترس خوانندگان است.

مجموعه صفر به صد

در صفر به صد به تولید محتوا و سئو میپردازیم، ما می توانیم در زمینه های تعیین استراتژی و ارائه راهکارهای فروش و بازاریابی خدمات ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا